One Lovely Blog Award

Mindenekelőtt szeretném megköszönni mindenkinek, aki nekem ajándékozott egyet, a számára legkedvesebbnek ítélt könyvesblogok vándordíjából. Az ötlet egyébként Amadeától indult - amennyire sikerült lekövetnem -, és lényege, hogy amennyiben téged ér a megtiszteltetés, és díjazott leszel, tovább kell adnod hét másik, számodra szimpatikus könyves (?) blognak. És akkor most jön a megnetegítőzés: sorry, amiért csak most reagálok erre a kedves gesztusra, de nyaraltam/dolgoztam/kutyáztam, plusz még egy kicsit betegeskedtem is, úgyhogy szinte arra sem volt időm, kedvem mostanság, hogy bekapcsoljam a gépem. De jobb később, mint soha..., úgyhogy íme az én választottjaim: Cseripok, Mamzel, Szilvi, Nima, Joeymano, Annamarie, RandomSky
Aki még nem tette volna meg, adja tovább a többieknek is! :)

8 megjegyzés:

cseri írta...

De kedves vagy! :) Köszönöm! :)))

Joeymano írta...

Köszönöm szépen!:D

Tara Nima írta...

én is köszönöm szépen, igazán kedves vagy.:))

annamarie írta...

Szia!
Bocsi, hogy itt üzenek neked, de kérdezzük, hogy akarsz-e beszállni "A francia hadnagy szeretőjé"-be? Illetve okt. 30 jó-e?
Nézz be az OKK lapjára
http://okk.freeblog.hu/archives/2009/10/01/Mi_a_helyzet_a_Hadnaggyal/#comments

Annamariek

Névtelen írta...

Szia!
Légy szíves írj egy e-mail erre a címre (natashaklimov@gmail.com), mert szeretnénk egy olyan aloldalt létrehozni, ahol a Te bejegyzéseidet is ajánlani tudnánk.
Várom e-mailed. Üdv

Babi néni írta...

Olyan régen írtál, csak nincs valami baj?

Amadea írta...

Szia!

Van neked nálam valami apróság:)

Nani írta...

meg tőlem is, de már olyan rég nem látlak :(

http://s-anita.freeblog.hu/archives/2010/02/08/Kreatv_blogger_hromszor/